Мінімальна сума замовлення — 500 гривень.
Доставка товарів здійснюється компанією-перевізником «Нова Пошта» за схемою склад-склад. Для цього при реєстрації або оформленні замовлення вам необхідно вказати зручний номер відділення «Нової Пошти» у відповідних полях форми.
У окремих випадках ви можете скористатися послугою адресної доставки — усі умови уточнюйте у менеджерів нашого магазину телефоном.
Обробка та відправка замовлення займає від 1 до 2 днів (за умови відсутності черги на замовлення) + час доставки. У обласні центри доставка триває 1–2 дні, до інших населених пунктів — залежить від віддаленості.
Усі товари ретельно перевіряються на відсутність браку. Замовлення дбайливо упаковуються в целофан та картонні коробки, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування.
Номер товарно-транспортної накладної клієнт отримує на наступний день після відправки до 12:00 в SMS на номер, вказаний при оформленні.
При отриманні посилки у відділенні «Нової Пошти» необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу (паспорт, водійське посвідчення тощо).
Ви можете обрати зручний спосіб оплати:
Післяплата при отриманні у відділенні «Нової Пошти»
Передоплата на картку «ПриватБанку» через термінал або Приват24
Цей варіант зручний, якщо ви вперше замовляєте в інтернеті. Ви маєте змогу сплатити за замовлення після перевірки вмісту посилки.
Комісія «Нової Пошти» за переказ коштів сплачується клієнтом і складає 20 грн + 2% від суми замовлення.
Клієнт оплачує повну вартість замовлення + комісію банку (1%). Реквізити надсилаються в SMS після оформлення накладної.
Після оплати обов’язково повідомте нам час і суму переказу.
Усі питання та зауваження щодо кількості або наявності товарів у замовленні приймаються виключно при отриманні посилки у відділенні Нової Пошти.
Претензії щодо відсутнього/втраченого товару після огляду посилки не приймаються.
Наполегливо просимо перевіряти фактичну кількість товарів у замовленні відповідно до накладної, вкладеної в упаковку.
Претензії щодо браку приймаються протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення.
Біжутерія не підлягає поверненню згідно з чинним законодавством України (відповідно до Постанови КМУ №172 від 19.03.1994 року, додаток №3).