Доставка і оплата
Доставка
- Мінімальна сума замовлення – 500 гривень.
- Доставка товару здійснюється компанією перевізником "Нова Пошта" за схемою склад-склад, для цього при реєстрації або оформленні замовлення вам необхідно вказувати зручний для вас номер відділення "Нової Пошти" у відповідних полях.
- В окремих випадках ви можете скористатися послугою адресної доставки, усі умови та нюанси необхідно уточнювати у менеджерів нашого магазину у телефонному режимі.
- Збір та відправлення замовлення займають від 1 до 2 днів (за умови відсутності черги на замовлення) плюс час доставки. До обласних центрів України доставка займає 1 – 2 дні, до решти міст залежить від їхньої віддаленості від обласного центру. Усі товари ретельно перевіряються на наявність шлюбу. Акуратно та щільно пакуються в целофан та картонні коробки для запобігання пошкодженням під час перевезення.
- Номер товарно-транспортної накладної клієнт отримує наступного дня після надсилання замовлення до 12-00 години дня в SMS повідомленні на номер, вказаний при оформленні замовлення.
- При отриманні замовлення у відділенні «Нової Пошти» буде необхідний документ, що засвідчує вашу особу (паспорт, права водія тощо).
Оплата
Сплатити замовлення ви можете двома способами: післяплатою при отриманні у відділенні «Нової Пошти», та оплатою на пластикову картку через термінал «ПриватБанку» або Приват24.
- Післяплати – найбільш вдалий спосіб оплати, якщо ви робите замовлення з нашого сайту або в Інтернеті вперше. У вас є можливість оплатити посилку, після того як ви відкриєте її і переконаєтеся в тому, що ваше замовлення сформоване правильно, а весь товар цілий. При оплаті замовлення у відділенні "Нової Пошти" післяплатою, витрати за пересилання грошей оплачує клієнт (20 грн + 2% від суми, що пересилається).
- Оплата на картку «ПриватБанку» - клієнт оплачує повну вартість замовлення та комісію за послуги банку (1% від суми замовлення) . Реквізити для оплати клієнт отримує у SMS-повідомленні після оформлення накладної. Після оплати просимо Вас зателефонувати нам та повідомити час та точну суму платежу.
Питання щодо комплектації замовлення
- Будь-які питання та претензії щодо кількості та наявності товарів у Вашому замовленні, приймаються ВИКЛЮЧНО при ОТРИМАННІ товару у ВІДДІЛЕННІ НОВОЇ ПОШТИ.
- Притензії про відсутній (зниклий, втрачений, зниклий) товар ПІСЛЯ ОГЛЯДУ ПОСИЛКИ НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ.
- Переконливе прохання, звіряйте ФАКТИЧНА кількість товарів у замовленні з накладною вкладеною на замовлення!
- Претензії про брак товару приймаються в період до 3 (трьох) днів з моменту отримання Вами замовлення.